Tuesday 10 April 2012

Cara Menyenangkan Pasangan Puas Semasa Berhubungan Seks

Cara Menyenangkan Pasangan Puas Semasa Berhubungan Seks
Cara Menyenangkan Pasangan Puas Semasa Berhubungan Seks
Hubungan seks adalah aktiviti yang sangat di gemari oleh setiap pasangan lelaki dan wanita. Melalui hubungan seks juga, akan menguatkan lagi rasa cinta dan sayang terhadap kedua-dua pasangan lelaki dan wanita yang telah berkahwin.
Untuk menikmati rasa kepuasan dan kenikmatan ketika melakukan seks, setiap pasangan suami isteri haruslah tahu cara menyenangkan pasangan puas semasa hubungan seks. Jika caranya betul dan tepat, pasti kedua-duanya mengecapi kepuasan yang tak terkira.
Cara-caranya adalah:
1. Saling Goda-Menggoda
Lelaki dan wanita harus pandai menggoda untuk memikat dan menarik nafsu pasangan anda. Jika kena dengan godaan, pasti pasangan anda dengan mudah menyerahkan tubuhnya di sentuh oleh anda.
2. Bercumbu-Cumbuan Dan Meraba-Raba
Ambil masa untuk bercumbu-cumbu dahulu untuk menaikkan rasa ghairah pasangan anda. Dalam masa yang sama, gerakkan tangan anda untuk meraba kawasan-kawasan tubuh yang sensetif dan mudah terangsang. Dengan cara ini, pasangan anda lebih rasa ghairah untuk berhubungan seks.
3. Gomol Tubuh Pasangan Anda
Pada kebiasaannya, lelaki hanya menggaul tubug wanita.. Tetapi lelaki juga gemarkan tubuhnya di gaul oleh wanita. Saling menggomoli tubuh pasangan anda untuk mendapatkan kenikmatan yang tidak terhingga. Adakalanya, dengan cara ini pasangan anda boleh mencapai klimaks kepuasan kali pertama.

4. Sentuh, Kucup, Jilat Dan Hisap Kemaluan Pasangan Anda

Jangan rasa geli untuk meletakkan mulut anda pada kemaluan pasangan anda. Dengan cara inilah paling mudah untuk memberikan pasangan anda kepuasan sebelum anda bersatu di ranjang pelamin dengan penuh kasih sayang dan cinta sejati.
5. Bersatu Kemaluan Dengan Penuh Kesabaran
Masukkan zakar lelaki kedalam faraj wanita. Lelaki enjut perlahan-lahan.. tidak perlu tergopoh-gapah untuk klimaks kerana wanita biasanya lambat untuk mencapai klimaks pada waktu ini.. Jika lelaki rasa hendak terpancut, tarik nafas dan tahan sehingga rasa hendak pancut tu hilang..
6. Gunakan Posisi yang Pasangan Anda Inginkan
Posisi seks juga adalah kaedah yang memberikan kepuasan pada pasangan anda. Jadi tidak salah jika anda cuba setiap posisi yang pasangan anda inginkan..

No comments:

Post a Comment