Tuesday 10 April 2012

Cara Memuaskan Vagina Perempuan Guna Jari

Cara Memuaskan Vagina Perempuan Guna Jari
Cara Memuaskan Vagina Perempuan Guna Jari
Cara Memuaskan Vagina Perempuan Guna Jari. Untuk urusan berahi, lelaki memang juaranya! Mereka memiliki banyak cara membuat wanita tak berdaya. Salah satunya, beraksi nakal dengan memainkan jemari di atas tubuh pasangannya.
Umumnya, kaum adam tak kehabolehn akal untuk membuat kehidupan seksualnya selalu membara. Melancarkan aksi nakal di seluruh tubuh pasangannya akan membuat ranjang bercinta terasa kian menggoda. Apalagi, jika lelaki memainkan jemari di titik rangsang pasangannya.
Untuk membuat turn on pasangannya, lelaki senang “memainkan” bahagian klirotis Miss V. Area yang menjadi mahkota wanita itu selalu menarik perhatian lelaki untuk “dimainkan”. Jika Anda ingin melakukan aksi menggoda dan menghairahkan si dia, beberapa tip hebat dari Askmen berikut dapat Anda coba.
Anda boleh memulai aksi nakal dengan memberikan sentuhan lembut pada Miss V-nya. kucupan lembut boleh menjadi pembuka adegan selanjutnya.
Setelah itu Anda boleh menjelajahi Miss V si dia. Namun Anda harus membuat pasangan merasa nyaman terlebih dahulu. Terutama lihat reaksi dia, jika dia tidak merasa kesakitan dan membiarkan Anda terus melanjutkan aksi tersebut.
Itu pertanda bahawa ia menginginkan Anda berbuat lebih jauh lagi pada Miss V-nya. Jangan terlalu gemas memainkan Miss V pasangan sehingga Anda jadi terburu-buru. Gunakan jari-jari Anda untuk melanjutkan permainan agar lebih ghairah.
Jika ia mempersilakan Anda untuk menyentuh area seputar klirotis, maka Anda harus pintar mengendalikan hasrat diri sendiri. Kenapa begitu? Apabila pasangan sudah terlihat makin menikmati setiap sentuhan yang Anda berikan. Waktu untuk menuju puncak kenikmatan tidak akan lama lagi.
Semua lelaki pasti tak tahan melihat pasangannya turn on, namun belum dipenuhi secara maksima. Untuk mewujudkannya, Anda dapat memberi sentuhan sesaat untuk membuat si dia keghairahan. Apabila ia dengan spontan meminta Anda untuk segera melakukan jimak.
Maka waktunya untuk Anda melepaskan hasrat diri dan turut larut dalam permainan, tapi yang penting selalu diingatkan adaah menjaga emosi anda saat bercinta, tujuannya adalah agar anda sebagai lelaki tetap gagah kendalikan senjata di dalam “pertempuran”.

2 comments: