Tuesday 10 April 2012

Cara Menaikkan Nafsu Lelaki

Cara Menaikkan Nafsu Lelaki
Cara Menaikkan Nafsu Lelaki
Hubungan seks adalah aktiviti yang sangat indah dan sering menjadi kenangan yang sukar di lupakan. Dalam persetubuhan antara suami isteri, penggodaan, perciuman, raba-raba adalah satu perkara yang diperlukan untuk membangkitkan rasa ghairah antara pasangan.. Pada kebiasaannya, si isteri yang sangat mudah berasa ghairah dan bernafsu dengan sentuhan dan godaan dari suami.
Tetapi bagaimana pula dengan suami?? Adakah sisuami akan berasa ghairah dengan godaan isteri?? Jika tidak, bagaimana cara menaikkan nafsu lelaki atau suami?? Teruskan membaca artikel ini jika ingin tahu..
1. Jangan Berbogel Terlalu Awal,
Pakailah pakaian tidur yang tipis atau pakaian yang seksi untuk menggoda suami.. Lentikkan tubuh badan anda untuk menampakkan lagi bonjolan payudara dan puting payudara di sebalik pakaian anda. Dengan cara ini, pasti sisuami telah mula rasa ghairah..
2. Biarkan Rambut Lepas atau Terurai,
Lepaskan rambut anda sewaktu bersama suami, terutama ketika posisi anda di atas tubuh suami. Kehalusan rambut yang terurai akan menyapu dan meraba tubuh suami dan ini akan membangkitkan rasa ghairah seksual suami..
3. Jangan Berkata-kata,
Goda suami anda dengan meraba dan mencium pipi, leher dan tengkuknya.. Kemudian perlahan-lahan menanggalkan baju anda tanpa sebarang percakapan dan diiringi dengan senyuman. Dengan cara ini, akan membuatkan suami tidak sabar untuk mendakap dan menggomol anda.
4. Hisap dan Gigit Puting,
Bahagian ini juga akan membangkitkan ghairah si suami.. Hisab dan gigit puting suami sepuas-puasnya kerana lepas itu sisuami pasti akan membalasnya pada anda pula..
5. Raba Bahagian Sensitif Lelaki,
Lelaki juga mempunyai tempat-tempat yang sensitif.. Selain zakar, ada tempat lain yang boleh membangkitkan ghairah si suami.. Cium dan jilat di Buah zakar, peha, pusat dan kawasan alur antara buah zakar dan lubang dubur.. Inilah kawasan yang akan membuatkan lelaki berketar dan ghairah tidak tertahan..
6. Gomolan Manje dan Agresif,
Pada kebiasaannya wanita yang gemar di gomol oleh lelaki.. Tetapi jangan lupa, gomolan juga boleh menghairahkan sisuami.. Dari gomolan manje seperti cium bibir, cium pipi dan gigit telinga, terus pula ke gomolan agresif ke seluruh badan.. Pasti si suami akan membalas menggomol tubuh anda pula kerana gomolan isteri akan membuatkan suami terangsang dan ghairah sepenuhnya..
Jadi, kepada pasangan suami isteri, selamat mencuba!!!

2 comments: